20 januari 2011







Jag vill ha vår, solen kikade fram och genast fick man ett pirr i magen av lycka. Det finns väl inget mysigare när våren börjar komma, mitt i allt finns det tusen olika projekt och drömmar om hur det skall fixas både ute och inne. Drömma, drömma, det är jag  bra på...
I väntan på våren så var M & jag till en blombutik och inhandlade lite saker, tre små gröna växter som jag satte tillsammans i en kruka som har varit lagad ett antal gånger, S tittar så där konstigt när jag reparerar saker som han tycker skulle ha slängts för länge sen, men det är bara att förstå att män och kvinnor kommer från olika planeter...
Köpte även en vit ros och kattgräs har vi sått, brukar bli jätte vackert gräs när det kommer upp, ni skall få se snart...det blev även en trädgårdstidning som man kan drömma sej bort i en stund, mysigt.
Och pricken på i så har vännen I & jag bokat resa till Zetas trädgård i maj, vi var dit även i fjol och det känns absolut som ett måste att fara dit igen, vårens höjdpunkt!
Jo jag vet det är lite tidigt med vår känslor, men lite kan jag väl få ha och förresten mamma våren kommer jag lovar (hon var lite för mycket negativ idag....)

3 kommentarer:

Norregård sa...

Hej!
Vilket otroligt vackert hus Ni har!!!!
Kul att du vill vara med i min utlottning;o)

Kram Malin

agneta sa...

hej, vilka fina bilder lite grönt i kruka ger en aning känsla av vår häls mamma - precis vad vi behöver

tony sa...

Haha Påsken kom tidigt på Norrgårds! ;-)