9 februari 2011



 
Åh gu vilket härligt väder, jo blåsigt och kallt men vilket underbart ljus det är ute på dagarna när solen lyser.
 Det känns bara för bra att få äta middag med solen som lyser in genom köksfönstren, härliga tider!
Hittade videkissor, dom är väl bara för gulliga. 
Fixar och donar här hemma, har bokat bord till en "loppisbutik" så nu kikar jag runt i varje skåp & låda om det är något som är till salu...
Min syster kom in idag och såg va jag höll på med, hon brukar ju inte vara blyg med att säga vad hon tycker till mej men hon sa bara att det inte står riktigt bra till...
Ja, jag fattar inte riktigt själv hur det har gått till men jag har sparat på ALLA heminrednings tidningar som jag har köpt!!!
Så nu sorterar jag dom snyggt i prydliga högar enligt årgång, i början lite vemodigt men nu känns det riktigt skönt att jag skall försöka sälja bort dom. 
M sitter brevid mej och säger ännu ett paket mamma, när jag har snörat ihop ännu en årgång...
Nej, ni skall inte få någon bild på tidningshögarna för jag skäms nog lite...


Inga kommentarer: